Jak pracujemy

 Etap

   Zachęcamy Państwa do kontaktu z Nami i niezobowiązujące spotkanie przy kawie w dowolnie wybranym przez Was miejscu. Podczas pierwszego spotkania poznajemy się, przedstawiamy zasady Naszej współpracy. Poproszeni zostaniecie także o wypełnienie ankiety, na podstawie której będziemy mogli dowiedzieć się wszystkiego na temat Waszych oczekiwań. Ustalimy także motyw przewodni uroczystości. Na tym spotkaniu słuchamy przede wszystkim Was. Chcemy dokładnie poznać Wasze wizje i marzenia, spojrzeć na nie waszymi oczami.

  Etap

   Na podstawie zebranych informacji drogą mailową wysyłamy wstępną kalkulację kosztów i umowę. Po akceptacji umowy spotykamy się ponownie.

 Etap

   Na naszym drugim spotkaniu podpisujemy umowę i omawiamy szczegółowo zakres Naszej pracy. Od tego momentu zaczynamy intensywnie pracować nad Waszą uroczystością, zdejmując w ten sposób Z Was bagaż obowiązków z jakim się to wiążę. Od tej chwili już nic nie zajmuje Waszej głowy. W określonym czasie przedstawimy Wam podwykonawców oraz szczegółowy plan organizacji przyjęcia wraz z terminami ich wykonania.

Przez cały okres przygotowań jesteśmy do Waszej dyspozycji mailowej lub telefonicznej Możemy spotykać się także osobiście.